صدابرداری مستندهای رادیویی دشوار است
صدابردار برگزیده جشنواره پژواک مطرح کرد:

صدابرداری مستندهای رادیویی دشوار است

مهدی مجنونی کسمائی، بازیگر رادیو تهران با تاکید بر موضوع خلاقیت و بداها در نمایش رادیویی نقش مهمی دارد، تاکید کرد که جشنواره ها همیشه انگیزه ها را بیشتر می کند و باعث می شود برنامه ساز احساس کند زحماتش دیده می شود. 
کد خبر: ۱۴۵۵۵۴۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، مهدی مجنونی کسمائی از تهیه کنندگان و گوینده های رادیو تهران و برگزیده بخش بازیگری در سومین جشنواره مستند رادیویی پژواک با اشاره به خلق شخصیت پروفسور بالتازار در برنامه «تهران من» گفت: در دوره های قبلی جشنواره پژواک شرکت نکرده بودم. این دوره از برگزاری جشنواره پژواک به عنوان برگزیده بخش خلق شخصیت با برنامه «تهران من» با خلق شخصیت پروفسور بالتازار برنده تندیس صدای طلایی و لوح تقدیر شدم. 

وی با تاکید بر این که جشنواره ها موجب افزایش انگیزه برنامه سازان خواهد شد، بیان کرد: جشنواره ها همیشه انگیزه ها را بیشتر می کند و باعث می شود برنامه ساز احساس کند زحماتش دیده می شود. ضمن اینکه جایگاهی برای شروع دوباره برای فتح مقامی بالاتر خواهد بود.

مجنونی با بیان این که خلاقیت و بداهه گویی در بازیگری بسیار حائز اهمیت است، افزود: به نظرم آنچه که خیلی در بخش خلق شخصیت در جشنواره مهم است، خلاقیت و بداهه گویی در شخصیت طنز پروفسور بالتازار بود. 

برگزیده بخش بازیگری در این دوره از جشنواره در ادامه عنوان کرد: خودم این شخصیت (پروفسور بالتازار) را خلق کردم و با آن زندگی می کنم. خوشحالم که پروفسور بالتازار بعد از چند سال که در برنامه های مختلف حضور داشت، در این دوره از جشنواره شنیده و دیده شد. به نظرم پروفسور بالتازار شایستگی اش را داشت. افرادی که در بخش بازیگری و خلق شخصیت هستند خیلی سختی این کار را تحمل می کنند و برگزاری چنین جشنواره هایی باعث می شود زحمات دوستان در رادیو دیده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها